Snieg

sobota, 18 grudnia 2021

Wylosowane

 Niedawno czyli w listopadzie 馃構wylosowa艂am 

oto takie kolekcje papier贸w 

z Craft&You

dzieci臋ca i arktyczn膮.


Dzieci臋ca jest barwna i s艂odziutka.

Arktyczna... c贸偶 nie przypad艂a mi zbytnio do gustu. 

Nie b臋d臋 k艂ama膰 i s艂odzi膰 ,bo wylosowa艂am,

ale jest nijaka.wykorzystam napewno t艂a ,ale brakuje mi w niej zdecydowanego mrozu ,puchu 艣niegowego. Jest zachmurzona brak jasno艣ci .Jak na m贸j gust jest  smutna ta kolekcja. Te kolory do

mnie nie przemawiaj膮.

W tym roku kartki 艣wi膮teczne mi nie sz艂y.

Brak mi by艂o weny , si艂 i przyt艂acza艂o mnie wiele rzeczy . Czu艂am 

 bezsens w tworzeniu.

Kocham to co robi臋 ,ale z braku si艂 nie mo偶e to by膰  bardziej lepsze ,bogatsze  i Wow. 

Moje kartki maj膮 prost膮 form臋 z racji ,偶e do pracy posiadam jedna r臋k臋.

Marzy艂am o robieniu kwiat贸w z formiranu 

do swoich prac ,ale do wszystkiego jest mi potrzebna pomoc i trwa wytworzenie takich kwiatk贸w  ca艂膮 wieczno艣膰. To zniech臋caj膮ce.

Mam najta艅sze kartki na rynku,wr臋cz po kosztach a i tak  to co zrobi臋 le偶y w pude艂kach .  

I nie chodz mi o kas臋 .

Mam kolejny pot臋偶ny kryzys...


Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz