Snieg

czwartek, 3 listopada 2022

Na 10 urodziny

 To była zagwozdka co zrobić

dla 10 latka.

Szczególnie takiego który czuje się dorosły.

Ale ten dylemat trwał z 5minut.

Główka już pracowała.

Nie mam motywów dla nastolatków,więc sama musiałam sobie namalować chłopca. A starałam się by mój rysunek był podobny do solenizanta.

.Miał być chłopiec na wózku,

bo solenizantowi przypadło mieć 

,,w zaszczycie "SMA.

Naszkicowałam taki motyw ,jednak 

ja jakoś nigdy nie myślałam o sobie jak o dziecku na wózku. 

On nas nie definiuje jako ludzi. Wózek pomaga nam funkcjonować.

Szybko zrezygnowałam z tego pomysłu z wózkiem i postanowiłam stworzyć chłopca lecącego po marzenia.

Wózek jest symbolicznie w rogu . 


 to z nim miałam najwięcej problemu bo ręką mi się bardzo trzęsła i myślałam,że zamiast wózka wyjdzie bazgroł 😁



Środek kartki też ozdobiłam.

Nie w każdej tak robię. To tylko tak dla przyjaciół i znajomych oraz rodziny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz