Snieg

wtorek, 16 lipca 2024

Osiemnastkowa

Zrobiłam kartkę na zamówienie przyjaciółki. 

Jednak radość prysła , gdy z pięciu kompozycji, które jej pokazałam ona wybrała, a ją miałam zrobić. Problem w tym, że ja się pomyliłam i zrobiłam inną czyli czwarta zamiast trzeciej. A gdybym jej nie pytała, to dostałaby tą która notabene jej się najbardziej podobała.🫣 Niestety nie mogłam już tego uratować, czyli zrobić nowej drugiej, bo niektóre części mam tylko w pojedyńczej sztuce. 

Więc zrobiłam co zrobiłam. Myślę, że przyjaciółka jest nie co zawiedziona, ale nie musi jej brać. 



Kartka jest oklejona że wszystkich stron. 
Łącznie z tyłem. 
Teraz robię kolejną, tylko dla dziewczyny, na własne potrzeby. W środku jest kieszonka i
jeszcze na zegar nachodzi napis,, 100 Lat''. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz