Snieg

sobota, 11 listopada 2023

Saskłacz

 Ujrzawszy ten arkusz,zachichotałam.

Byłam zaskoczona i szczerze jestem niezwykle ciekawe czemu on wogóle powstał? 

Ze względu rynek amerykański? 

Na popularności w tym kraju Saskłacza! 

No bo ,że ja mam hopla na punkcie tego włosionego małpoczłeka , 

to jedna sprawa.

Czyżby autorka arkusza też nie co była zainteresowana tym zagadnieniem?

O ,,Wielkiej Stopie " wiem od dawna i istnienie tego stworzenia interesowało mnie od dawna.

Rok  temu będąc tak bardzo chora i 

nie mogąc kompletnie nic robić ,zagłębiłem się w temat.

Na YouTube ogladałam wszystkie możliwe shorts i reportaże.

Opowieści naocznych swiatków .

Zabawne było po pół roku ujrzeć arkusz z zimowym Saskłaczem.

No i kupiłam. 

Zapewne mojego entuzmu 

raczej nikt nie podzieli. 😄


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz