Snieg

środa, 1 listopada 2023

Tatry

 To już czwarta karteczka z cyklu

,,Góry "

Jakoś bardzo przypadło mi do gustu ich wykonywanie.

Powstanie jeszcze nie jedna 

pracą tego typu. 

Tworzenie scenek rodzajowych jest bardzo twórcze i kreatywne.

Ale do rzeczy.

Miałam zamysł od razu jak wykonać ów pracę, z jaką pocztówką gór.

Ale zmieniła  pocztówka z górami ,,adres zamieszkania " .

 Leżała sobie w pudełeczku,

ale gdzieś ja przełożyłam.

Obszukałam wszystkie możliwe miejsca i nic. Tydzień minoł.

Już prawie skapitulowałam. Gdy pomyslałam,zajrzyj do wycinanek podróże.

 Bingo! 

Gdybym zajrzała

tam od razu,

zaoszczedziłabym 7 dni.

A tak przez 7 dni biłam się z myślami.

Mam nadzieję, że zdąży dojść na czas.

Choć mam pewne obawy,bo to Bydgoszcz a z nią bywa różnie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz