Snieg

środa, 2 czerwca 2010

Marzenie..,jedno z wielu

Chciałabym móc pojechać nad morze.Paradoksalnie lubię wodę ; jeziora,rzeki,morze.Tylko kilka razy pływałam [ nie samodzielnie] i wspominam to bardzo miło. Fajnie byłoby wybrać się do Gdańska,pójść pod Neptuna,pozwiedzać. Zahaczyć o Sopot .I żeby tak trafić na piękną ciepłą pogodę.Ale jest wiele przeszkód by móc sobie tak po prostu pojechać.Więc będę marzyć dalej.
Kartka zrobiona z piasku znad morza,muszelek,prawdziwej rozgwiazdy ,plus mój malunek.
**********************************************************************

3 komentarze:

  1. Hello Lusilla! (what a pretty name!) I'm so sorry I can't read your blog, but I can see all the beautiful things you've created! Sooo pretty! ... Thank you so much for stopping by and for your sweet comment also! Enjoy your week sweetie! ;) Paulette

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna kartka Lusilla! Ciezko miec jedna ulubiona, gdy wszystkie sa piekne. Ta jednak jakos przyciaga moja uwage na nowo...
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://studio-conestoga.blogspot.com/
    xxx Kasik

    OdpowiedzUsuń
  3. urocza kartka, ja też bardzo lubię morze...w tym roku pomimo pięknej pogody niestety nie byłam :( tak wyszło, ale ta kartka ma klimacik. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń