Snieg

poniedziałek, 18 kwietnia 2011

Takie moje plany

Od kilku miesięcy marzy mi się zrobienie albumu dla przyjaciółki,
takiego ze zdjęciami z ubiegłorocznego lata.

Jednak jestem zielona w temacie scrapbookingu i jakoś się boję,
że nie wyjdzie mi to tak fajnie jak bym chciała i nie będzie wyglądać profesjonalnie jak by mogło.
Na ten czas mam za mało materiałów,a będą potrzebne bardzo rozmaite.
Więc jeszcze ten pomysł będzie rozkwitać w mojej głowie
i mam nadzieję,że w niedalekiej przyszłości go zrealizuję.

1 komentarz:

  1. Wierzę, że jak się tylko za niego weźmiesz powstanie CUDO! Czasem nie potrzeba wiele, aby postało coś cudownego. Polecam Ci.. najdź najfajniejsze zdjęcia i je przyozdób..a reszta złoży się w całość i powstanie piękny album. Czasem nie trzeba pięknych baz, tektur.. wystarczą tekturki ze starych bloków czy też z pudełek i .. wyobraźnia działa. 3mam kciuki za Twoje dzieło ;)

    OdpowiedzUsuń