Snieg

poniedziałek, 30 maja 2011

Moja radość jest podwójna!


Ostatnimi czasy nie było mnie na moim blogu z wielu względów.
Przez ostatnie 2 tygodnie leżałam chora,najpierw grypa a później powikłania po niej.
Drugim powodem przez którego nie wchodziłam na bloga
był fakt ,że coś mi się poknociło i nie mogłam się na nim zalogować .
Byłam bardzo smutna,bo to takie moje miejsce gdzie mogę ,,spotykać'' blogowiczki ,
które jak ja kochają robótki. Gdy nie mogłam się zalogować czułam
się jakby mi ktoś odebrał coś mojego.
Mam nadzieję,że teraz wszystko wróci do normy.
Z tej okazji ,że odzyskałam ,,mój świat ''
oraz zdrowie
organizuję candy.Chciałam je już dawno zorganizować,ale zawsze
były jakieś przeszkody.
Ogłaszam wszem i wobec
,,Lusillowe Candy''
Teoretycznie to tajemnica co będzie w środku,
jednak by Was trochę zachęcić do udziału ,
uchylę jej rąbka.
A więc w nagrodzie za losowanie będzie
1] mój akwarelowy obrazek
2] dwie sztuki karteczek mojego wykonania
3] kilka odbitek Magnoli
oraz mam nadzieję,że jeszcze jakieś drobne fajne przydasie.
Czy podoba Wam się takie Candy?
Jedynie co trzeba zrobić to zostawić info na chęć brania udziału w candy
pod tym postem
i wstawić fotkę z info o tej zabawie na swoim blogu.
Jeśli nie posiadacie bloga ,zostawcie swoje zgłoszenie i mail.
Zabawa ma długi termin ważności .
Zapisy trwają do północy 3o.06.2011


55 komentarzy:

  1. Ja-największa fanka twoich prac spoza grona scrapujących będę pierwsza :)
    http://cos-mojego-cos-cennego.blogspot.com/
    Kala (karolina_21 - OFON)

    OdpowiedzUsuń
  2. albo i nie pierwsza :) - moderacja komentarzy mnie zmyliła

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnoscia sie zapisuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się bardzo podoba takie candy:)cieszę się,że już wszystko ok:)pozdrawiam i zajmuję miejsce w kolejce:)
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też w kolejke się ustawię, a może szczęście do mnie się uśmiechnie ? ;) Uwielbiam Twoje prace i jestem nimi zachwycona. dana.g@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Super,takie niespodzianki to ja bardzo lubię;)
    julka.julia1985@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. też miałam i miewam dalej problemy z bloggerem, więc skoro teraz udało mi się w końcu zalogować i udaje mi się (o dziwo) dodawac u innych komentarze szybciiutko zapisuję się na Twoje Candy:):):)
    serdecznie pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. to ja tez się ustawiam w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  9. To i ja ustawiam się w kolejce :-)
    www.rekodzieloartystyczne.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja chętnie się zapiszę:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też z chęcią się zapiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. witam,tez się chętnie zapisze:)
    i zapraszam do siebie na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się z ogromną przyjemnością
    Pozdrawiam,
    Asia
    http://www.pistacjeimaliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tez sie zapisuje i zapraszam na swoje candy!

    http://eesophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Chęć posiadania akwarelowego obrazka jest u mnie ogromna!!!
    Zapraszam też do siebie
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja przyłączę się do zabawy :-)
    banerek na moim drugim blogu http://skimmia-mojepasje.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja :)

    Zapraszam też na candy do mnie: wioletkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Staję w kolejeczce i zapraszam na mój konkursik: http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com/2011/06/konkurs-na-imie-dla.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Z przyjemnością dopisuje się do kolejki

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja się zapisuję:)Oraz zapraszam na moje Candy:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten obrazek brzmi strasznie kuszaco :)
    Staje w kolejce i czekam na losowanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. chętnie się zapiszę:)

    zoesonik@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też chciałabym dołączyć do zabawy;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba się, a jak :) Zgłaszam się i pozdrawiam,
    Ola
    Warsztatura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również się zgłaszam :) Bardzo lubię niespodzianki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. i ja sie z checia zapisujee... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. ja też chętnie spróbuję:)
    magdalenas7000@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie tu u ciebie, więc zatrzymam się tu!

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapisuję się!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. http://iakoma.blogspot.com/
    С удовольствием встаю в очередь

    OdpowiedzUsuń
  33. Я тоже хочу конфетку!!!
    http://xolva.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja się skusiłam i to bardzo :).

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajne prezenciki- ja się na to pisze:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zglaszam się :) Lubię takie 'tajemnice' ;)

    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. zapisuję się .
    e mail : natala.k@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Z przyjemnością ustawiam się w ogonku:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mnie się też podoba i sie zapisuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. zgłaszam się:)

    ilona21.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo serdecznie dziękuję Wszystkim za udział w zabawie,jestem zaskoczona frekwencją.Dziękuję też nowym obserwatorom mojego bloga,że moja stronka na tyle się Wam spodobał,że zechciałyście tu zostać .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. mi również podoba się takie candy :)
    pozdrawiam - san32@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Ustawiam się w kolejce po te śliczności i zapraszam na candy do mnie - bizyteriaartystyczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Oj dziewczyny,przykro mi ,ale troszkę za późno .Candy trwało do 30 czerwca.

    OdpowiedzUsuń
  45. NIESPODZIANKA!!!super
    ja bezblogowa, anonimowa za to podziwiająca twórczość też cichutko ustawiam się w kolejeczce...
    POZDRAWIAM Małgorzata

    gosiektkacz@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja też, ja też :) ramona52@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Oj zagalopowałam się :(

    OdpowiedzUsuń
  48. nie wiem czy mogę, ale jeśli tak to z chęcią sie zapiszę, bo jestem bardzo ciekawa Twojego akwarelowego abrazku ale nie tylko:):)
    pozdrawiam i ja to tak zawsze na ostatnią chwilę:):)
    bozenas7000@interia.pl

    OdpowiedzUsuń