Snieg

sobota, 9 lipca 2011

Mój pierwszy album


Kochani,przedstawiam Wam moje dzieło,które powstawało
i w bólach.Nie jest doskonałe,ale bardzo je lubię.
Włożyłam w niego wiele serca.Jest zrobione dla
mojej przyjaciółki.



Żałuję,że do kwiatka nie dołożyłam jeszcze jednego płatka kwiatu ,
byłby jeszcze bardziej efektowny i napuszony.Niestety nie widać
obrokatowych płatków.









Tą pajęczynkę wymyśliłam od razu,chwilkę zajęło mi
wymyślenie jak to zrobić by się trzymała.
A oto efekt.

Pająki są z lekka opalizujące.
Połączyłam z klejem trochę Perfect Pearls.
Wyszedł opalizująca maż .
Na liliowej wstążce chcę dokleić jeszcze opalizujące białe kamyczki.


Tu nie widać , jednak ,,wąsy'' odchodzące od kwiatka opalizują brokatem.



A tu mamy piasek z nad morza i prawdziwą mini rozgwiazdę.



Niektóre ozdoby z lekka odstają od podłoża dla lepszego efektu.
Niebieski motylek też.

Kilka stron zostawiłam białych.Dokończę album ,gdy będą nowe wspomnienia
do wklejenia i ozdobienia.
Wszystkie materiały ,które posłużyły mi do zrobienia tego albumu
pochodzą z takich sklepów jak:
Na Strychu
scrap.com.pl
scrapiniec


6 komentarzy:

  1. Śilczny ten album, dobrze się wspomina miłe chwile patrząc na tak wspaniałe strony. Oby jak najwięcej nowych kart powstało z takimi pięknymi wspomnieniami. Pozdrawiam i Gratuluję Lusi pomysłu i wykonania. Dana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lusillo, wpisuję cię na swoją czarna listę.
    Nie doczekałyśmy się losowania Candy,za to
    masz czas publikować nowe posty.
    Obym nigdy więcej tu nie trafiła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Drogi anonimowy,szkoda,że nie czytasz moich postów tu na blogu i nie masz tyle odwagi by się podpisać.Wstawiam pracę ,bo już ją miałam.Pisałam,że losowanie będzie pod koniec lipca.W moim życiu wiele się dzieje niespodziewanych rzeczy bardzo dobrych ale i wymagających dużo pracy i wysiłku.Dla zdrowej osoby to nie problem usiąść i namalować akwarelę w 2 godziny,ja to robię pół dnia [szybko się męczę],jeśli ma być dobra.Nie chcę robić losowania byle jak.Chcę to zrobić porządnie.Proszę tylko o cierpliwość.Czy to tak dużo? Obiecuję,że nie będziecie zawiedzeni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny:)
    Lusilla - istnieje taki ktoś jak blogowy szpieg scrap.com. Jeśli będziesz linkować sklep scrap.com.pl - masz szansę wygrać zakupy u nich. Skoro już piszesz, że materiały są ze scrap.com.pl - to podlinkuj ten tekst. A mnie będzie miło wpisać Twoją pracę na moją listę wyszpiegowanych prac:)
    Pozdrawiam.
    Blogowy Szpieg scrap.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany,zawsze chciałam być na tej liście.Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach super album!!!:) NAprawdę rewelacja!!:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń