Snieg

poniedziałek, 29 czerwca 2015

Żywiołowa

Jak przedstawić osobę żywiołową?
radosną?
Przyszedł mi do głowy kolor czerwony,
pełen pasji...
I tak oto powstała karteczka na 
18 urodziny.
 Bardzo podobają mi się karteczki z przedzierankami
Widuję takie u wielu dziewczyn i też
zapragnęłam taką zrobić.
Do doskonałości mi daleko,
ale i tak wyszła fajnie.
 Betty Boop odstaje od kartki ;tak jak tort 
i koło z napisem. Podkleiłam na 
dystansiki
 Usta Beti ,pomarańczowe paseczki , żółte i zielone kulki
oraz gwiazdeczki na torcie pokryłam glosem
Dodatkowo gwiazdki na torcie ,kwiatek na głowie
i kropeczki na przedartym czerwonym papierze pokryłam
brokatem w płynie.



Zgłaszam karteczkę na wyzwanie
wyzwanie czerwcowe-
mapkowe
Tak naprawde nie jestem pewna czy moja praca
się kwalifikuje,
ale jeśli dosłownie nie weżmiemy 
mapki i damy lekko interpretacje 
to kto wie.

1 komentarz:

  1. Świetna, z humorem karteczka, dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap.

    OdpowiedzUsuń