Snieg

środa, 11 kwietnia 2018

Gucio

Jakiś czas temu zobaczyłam w necie
stempel ,,Bee Henry'' i się zakochałam.
Kiedy go zobaczyłam naszym  sklepie patrzyłam na niego
z utęsknieniem i wyrzutem ,że nie mogę go mieć.
Jednak bliska osoba mi go kupiła na upominek świąteczny.
Bardzo się ucieszyłam.
Nazwałam go Guciem.



W cztery godziny pokolorowałam 5 Guciów ,
nie wiem czy to długo ,czy nie,ale frajdę miałam.


Cała gromadka pszczółek.



A tu w całej okazałości.
Jedna z 6 które jeszcze powstaną.


Zglaszam na wyzwanie do:
STAMPS & FUN CREATIVITY 
Clear & Simple
i
 Crafts Galore Encore Chellange 


2 komentarze:

  1. A gorgeous card. Such a cute image and wonderful details.
    Thank you for joining in with the Crafts Galore Encore April Challenge “Anything Goes”. Good luck x

    OdpowiedzUsuń
  2. Such a cute bee. Thank-you for joining us at the Crafts Galore Encore

    Challenge this month.

    OdpowiedzUsuń