Snieg

poniedziałek, 25 lutego 2019

Spełnione marzenie

Dziś była premiera kolekcji papierów do scrapbookingu Lemoncraft . Firma jest  bliska memu  sercu ,ponieważ należy do Anny Zaprzelskiej ,która jest moja ziomalką 😊 Mieszka w mieście które bardzo lubię ,z którym mam miłe wspomnienia ,mam w Bydgoszczy rodzinę i mam przyjaciół .
Anie chciałam poznać od kilku lat, bo jest niezmiernie utalentowana i kreatywna, podziwiam ją że z pasji zrobiła pracę,która kocha.  Zawsze myślałam o Ani , że to  osoba do serca przyłóż. Mam taki dar wyczuwania dobrych ludzi ,lubię niektórych bardziej od innych, choć ich nie znam w realu . Ta intuicja nigdy mnie nie zawodzi... 
Do tworzenia kolekcja Grow old with me zaprosiła mnie Anna. Byłam zaskoczona i speszona tą propozycją ,no bo kim ja jestem?. Artystką amatorką ,samoukiem ,która tworzy dla siebie, najbliższych i wystawia prace jedynie w swoim mieście. Jednak Ania we mnie uwierzyła i zaproponowała współpracę za co jestem jej ogromnie wdzięczna. Namalowałam herbaciane hortensje . Dziękuję jej za możność spełnienia swojego marzenia i mam nadzieję, że to początek przygody w tej dziedzinie, a nie jednorazowe wydarzenie . 
Moim starym marzeniem od 10 lat jest stworzyć stempel gumowego [ silikonowego] z moja grafika,może i to marzenie uda mi się zrealizować ,kiedyś próbowałam z marnym skutkiem.Kto wie może teraz by się udało.Było by cudownie. 


Wiecie co jest zabawne,nigdy nie byłam za granica,
choć o podróżach marzę od przedszkola.
Teraz moja twarz poleci i do fascynującej Japonii
i do USA i do UK, Australii i sam Bóg raczy wiedzieć
gdzie jeszcze. 
To naprawdę dziwne uczucie i nie wiem czy zasłużone,
bo całą główną żmudną ,przepiękną robotę wykonała Anna.


....no i tu te moje lemoniadkwe hortensje



1 komentarz:

  1. Lucy jak najbardziej zasłużenie bedziesz"latała" pp całym świecie.Masz talent
    Podziwiam każdego kto ma dar malowania, rysowania
    Ka go nie mam chociaż chcialabym mieć.Stempelek też będziesz miała.Wierzę w to i czuję że to marzenie ci się spełni....

    OdpowiedzUsuń