Snieg

sobota, 23 listopada 2019

Prezentowa zawieszka

Od ubiegłego roku
zakochałam się w nowej
 technice artystycznej .
Są nią 
Mixmediowo decouperzowe
zawieszki wszelkiego kalibru.
Czyli na wszelkie okazje.
Uczę się od najlepszych,
między innymi od
Donaty Niedzieli, którą
mam ogromną przyjemność znać
(Choć niestety niedane nam było 
poznać się osobiście) ,ale piszemy 
 czasem przez messengera.




 Obserwuję prace Donatki
 tak bardzo mi się chce wymyślać
te swoje zawieszki ,bo to bardzo
kreatywne jest i się w tym
wyrzywam artystycznie.
***
Zawieszka kupiona 
w Zielone Koty 15 cm


Pierwszy raz robiłam taka warstwowa
z użyciem arkuszy do wycinania
z kilku kolekcji jak :
Mintay by Karola
Lemoncraft
i Fabrika Deku.


 Dodałam również sztucznych roślinek
i koralików które miały
 imitować kulki śniegowe.



Postanowiłam pracę zgłosić na 3 wyzwania :
wyzwanie-Bingo
wybrałam:
Gwiazdka, Błękitny, Koralik


5 komentarzy:

  1. Piękna zawieszka, taka klimatyczna! Super ozdoba na święta :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna zawieszka. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  3. PIĘKNA PRACA :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna zawieszka, dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca :)
    Dziękujemy za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń