Snieg

piątek, 25 sierpnia 2023

Wakacje

 Kolejna praca w klimacie

urlopowym.

Mnie osobiście bardzo się podoba.

Tekturka z Magicznego Kociołka.

Wygrałam w konkursie kociołkowym

i mogłam kupić tekturki 

z 50%- wym pustem.


Wykorzystałam  muszelki ,
których mam sporą ilość.


Tu użyłam perełki w płynie

i mikro kulki.

Połączyłam  kilka kolekcji ,
jak to mam w zwyczaju.
Nie ograniczam się gdy mam wizję,
Bo choćby w kolekcji Lemoncraft nie ma (nie przypominam sobie przynajmniej) aparatów,koników morskich, latarni morskich czy muszelek. Więc używam to co mi kolorystycznie pasuje.
I wszystko w końcowym etapie się pięknie uzupełnienia.


Mam już w głowie Kolejne LO.
Najgorzej będzie z ostatnią pracą.
Kompletny brak pomysłu na ten czas, 
a czasu z wywiązaniem się zobowiązania coraz mniej.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz