Snieg

sobota, 23 października 2010

Bałwankowo

Postanowiłam zgłosić moja karteczkę z bałwankiem na wyzwanie do Colour Create Challenge.
Jest tam tyle piękniejszych prac,ale to co. Może właśnie komuś spodoba się moja praca.




Pragnę niebieskiej podziękować bardzo za przesyłkę ,którą od niej dostałam dwa tygodnie temu.
Zrobiła mi tym wielką niespodziankę . Zanim doszłam od kogo ona jest,trochę czasu mi zajęło hi,hi.
Niestety nie wiem kiedy zamieszczę tu fotki tych cudeniek od niebieskiej.Nie wiem czy mi się uda,ale zapewne zamieszczę kiedy coś z nich powstanie. :))

4 komentarze:

  1. jakie sliczne wesole sa te balwanki, urocze karteczki Lucynko.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie fajnusie te balwanki.
    Zapraszam na candy niespodzianke!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, wesołe karteczki :) Pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. these are so cute Lusilla...gorgeous snowmen...thanks for joining in with the Colour Create challenge
    Mina xxx

    OdpowiedzUsuń