Snieg

czwartek, 28 października 2010

Świątecznej kartkomani ciąg dalszy

Śnieżynki detale


Obrazek z Maryją został wycięty z arkusiku papieru z pięknymi innymi obrazkami ze sklepu scrap.com.pl.Jest on naklejony na papier czerpany,potuszowany.
A tu detale kartki.Zawijasa wycinałam ręcznie.Zawijas jest potuszowany tuszem ''Latarnia Morska'' ,kolor zielony ,oraz opruszony perfect pearls- inference blue .Kwiatki ''Latarnia Morska'' .Wszystko zakupione w scrap.com.pl

Zakupiłam sobie ostatnio papiery z mojego ulubionego sklepu.Jak widzicie typowo świąteczne.Część z nich już nie jest w całości.

  1. Chcę Wam pokazać jakie fajniutkie rzeczy dostałam od niebieskiej.Dziś zrobiłam w końcu zdjęcie.Jeszcze raz bardzo dziękuję za tą przesyłkę.

3 komentarze:

  1. Lucynko, sliczne karteczki zrobilas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję . Cieszę,że się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wciąż podglądam i podziwiam, żałując, że sama takich zdolności nie posiadam... Szkoda, iż tych cudeniek nie można kupić...

    OdpowiedzUsuń