Snieg

czwartek, 30 grudnia 2010

Za dni parę




Za parę dni będą moje urodziny. Czas pędzi nie ubłaganie... Do dziś nie wiedziałam ,co mogłabym chcieć dostać na prezent .Ale już wiem.Jednak jest pewien szkopuł ,to co mi się tak bardzo podoba ma zawrotną cenę ,a jest niepozorne. Jednak nikt mi nie zabroni marzyć. Może kiedyś wymarzę. A co to takiego już Wam pokazuję.
Zestaw markerów profesjonalnych ,do rysowania postaci ,nie koniecznie mody. Tylko czemu to tak straszliwie drogie?Wiem czemu,dobra marka ,3 wymienne końcówki.Jednak i tak uważam ,że cena jest wygórowana.
Komplet kosztuje 379 zł. Tak,tak dobrze napisałam. Jeden marker kosztuje 21,90 zł.
Chociaż świtają mi pomysły w jaki sposób mogłabym spróbować zdobyć kasę na to cudo.

2 komentarze:

  1. Hej, też bym chciała takie markery :) pierwszy raz je widzę i jestem ciekawa jakie efekty można uzyskać używając ich. Życzę ci aby stał się twoją własnością :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. kto by nie chciał takiego cuda ale powiem Ci marz bo marzenia się spełniają:D do mnie właśnie leci imieninowy zestaw ołówków Derwenta:Dach ach:D

    OdpowiedzUsuń