Snieg

czwartek, 8 września 2011

Na smutki najlepsze jest wylosować candy

A o to kopertówka ,tym razem zrobiłam ją dla mojej koleżanki Moniki
,która niebawem będzie ślubować.
Niestety nie jestem zadowolona ze zdjęć,które są fatalne.Kartkę stawiałam w jasnym miejscu a mimo to kolory są blade i jakby obraz jest nieostry.:(
Chociaż kopertówka jest ładna,traci urok ,bo zdjęcie nie jest dobre.


Tak karteczka na tekst wygląda w środku.
****
A oto moja radość.Dziś doszło do mnie candy ,które wylosowałam.
Uśmiechnęłam się do mojej siostrzyczki w niebie by pomogła mi je wylosować.
I coś w tym jest ,bo je wylosowałam :))
Te papiery bardzo do mnie pasują ,bo są ,,malowane''akwarelami.
A ja kocham malować tymi farbami.
I do tego wszystkiego coś na uradowanie podniebienia; herbatka.
Wkrótce się nią uraczę.

A tu kolejna seria papierów ,,On the wall'' Bardzo barwne i żywe kolory.
Mogłam sobie wybrać jeden z trzech stempli. Wszystkie były fajne i z chęcią
wzięła bym je wszystkie,no ale zdecydowałam się jednak na niezapominajki.

Cudne wylosowałam candy prawda? A to wszystko można kupić
w nowo powstałym sklepie ,,Makowe Pole''
Na pewno będę tam zaglądać.

1 komentarz:

  1. Bardzo ładne kartki. A z kolorami na zdjęciach rzeczywiście ciężka sprawa, zwłaszcza, że słońca coraz mniej... Może popróbuj trochę "podkręcić" barwy w jakimś programie graficznym, nawet najprostszym, do ściągnięcia za darmo. W razie czego służę radą :)
    I bardzo się cieszę, że wygrana sprawiła Ci tyle radości. Czekam niecierpliwie na Twoje prace z papierów z Makowego Pola:) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń