Snieg

wtorek, 20 czerwca 2017

Dla Ksawusia

Zrobiłam kartkę z gratulacjami
 dla narodzonego tydzień temu
 drugiego synka mojej przyjaciółki
Ksawerego.
Właśnie sobie uświadomiłam,że na kopercie nie napisałam
adresu zwrotnego i gdyby coś się stało,karteczka nie ma szans wrócić.
 Głównymi kolorami są niebieski i fiołkowy.
Fiołkowy nawiązuje do bzu na którym leży chłopiec
 Poniżej tak wyglądała przed wypisaniem.



Jak sami możecie zauważyć
coś jej brakowało,
więc ręcznie napisałam napis,
który pokryłam perełką w płynie.


Zgłosiłabym moją pracę z chęcią na wyzwanie,ale 
moje kartki nie mają żadnych szans 
z tak rewelacyjnymi pracami  jakie są zgłaszane na wyzwania
i jakość moich zdjęć nie jest taka ekstra. 
Tu też po wstawieniu są jakoś dziwnie ciemne.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz