Snieg

wtorek, 12 marca 2019

Domek

Tekturki przelezaly rok albo i półtora roku.
Na pomysł takiej kartki wpadłam  od razu,
tylko realizacja zajęła mi troche wiecej czasu.

Winogronka zrobiłam sama,
one nie są z gotowca. 

Dużo będzie  zdjęć .
Drzwi polakierowałam spekajacym
głosem oraz takim nie pękających.
Numer mieszkania tez postarzylam. 
 Schodki zrobiłam z lekkiej masy.

Kamyczki tez robiłam sama od podstaw.
Beda kolejne domki. 
Zgłaszam domek na wyzwania :
Chciałam zglosic na wyzwanie 
do ABC ale  zgapiłam sie 🙁
******
wyzwanie #17- Zielono mi 


od A do Z
wyzwanie #42
" Za zielona mgiełka  "
oraz
Blog studio 75.pl



7 komentarzy:

  1. Świetny i pomysłowy projekt. Winogrona prezentują się bardzo realistycznie :) całość bardzo ładnie się prezentuje. Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft o'clock - DT Marlena

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny klimat wyczarowałaś bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Craft O' Clock.Pozdrawiam Agnes

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowy ten domek, super robota 🙂 Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A Do Zet 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł i realizacja:) Dziękujemy za wspólną zabawę na blogu Od A do Zet oraz na blogu Studio75. Pozdrawiam i trzymam kciuki, DT Edyta

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalna i fajnie wykonana karteczka. Cieszę się, że przyłączyłaś się do naszej zabawy. Pozdrawiam w imieniu dt sklepu Od A do Zet i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajny pomysł! dzięki za udział w wyzwaniu S75

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca :) Bardzo fajny pomysł. Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft O'Clock - DT Justyna

    OdpowiedzUsuń