Snieg

niedziela, 17 marca 2019

Powiew wiosny

 Mam taka fajna biała farbę co pęka
i lubię  nią postarzać  pracę. 
 Przód pracy obkleiłam papierem z Magicznej Kartki.
Tak zwane resztki w tonacji lekkiej
zieleni w groszki

 Lubie dobierać kwiatki .
 Na drugiej stronie  tez poszalałam,
bo i czemu nie. 
 Mam piórka i nie zapachem sie ich uszyć.




Zgłaszam na wyzwania do
wyzwanie #44

Dodaje również do :

https://apscraft.blogspot.com/2019/03/wyzwanie-18-sama-sodycz.html?m=0&fbclid=IwAR0xMoTK9N_94M8z6Xk-vxWnIrTyVH4zeoc6vEDJCgXFMcHTu9N8CLWyCps
 Oraz
wyzwanie #30


8 komentarzy:

  1. Wiosennie się zrobiło!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - Dt Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo wiosenne barwy :) Dziękuję za zabawę ze Sklepikiem Gosi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wiosenne serduszka! Króliczek jest słodki... Dziękuję za udział w wyzwaniu "Chcemy wiosny" Kasia- DT Sklepik Gosi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze serduszko :) Z każdej strony wygląda bardzo wiosennie. Ja także lubię pasty pękające, dają ciekawe efekty :) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w filigrankowym wyzwaniu, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne wiosenne serducho. Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, wiosenne kolory.Dziękuję za udział w filigrankowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karteczka,dziękuję za udział w filigrankowym wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy projekt, dziękuję, że bawisz się z nami na blogu Filigranek - Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń