Snieg

piątek, 2 sierpnia 2019

Lawendowe Herbaciarka

Tworzę pierwszy  w swoim artystycznym życiu 
domek na herbatę .
Jeden  pomysł  zaczerpnęłam
 Z  scrapowego tutorialu .
O tym zaraz.
Wszystkie moje prace będą  we fiolkowym kolorze.
Z jakiej to przyczyny? Bardzo prozaicznej,
mam jedną kredowa  farbę . Długo jej nie używałam
 i nie co mi podeschła niestety. Teraz wiem,że 236 ml
 to trochę za dużo dla mnie.
Wiem jednak dlaczego ja kupiłam ,
Bo chciałam pomalować i ozdobić decoupage
moje krzesło. Myślę, że tej jesieni zrealizuje swój plan. 
Z tutorialu o zupełnie innej tematyce,
podglądnełam ,że  można  pudrem do embrossing
posypać  pastę  strukturalną i tak zrobiłam
w przypadku cegiełek .
Tu widać  bok (ten zacieniony ) oraz tył.
 Tył ozdobiłam  ażurkiem
 oraz pastą spękającą.
Tu cichutko w ogródku śpi sobie kotek
Tu bok w całej okazałości.



Postanowiłam spróbować swoich sił
W wyzwaniu
FILIGRANKI
"W letnim klimacie "
Myślę ,że  mój domek jest w takim klimacie ☺


2 komentarze:

  1. Pewnie, że domek jest w letnim klimacie! Kwiaty pięknie otaczają dom, kotek słodko spi, cegiełki dodają surowości :) Dziękuję za udział w wyzwaniu u Filigranek, ślę pozdrowienia, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Super efekt. Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek ♥

    OdpowiedzUsuń