Snieg

niedziela, 25 sierpnia 2019

Wròżkowy domek


 Dużo zdjęć. 
 Bardzo mi się marzyło
by ozdobić taki domek,bo takie
zacięcia do miniatur  mam od dawna. 
 Gdybym miała miejsce ,
więcej domków
bym ozdabiała
Mam nadzieję, że moja praca nie
odstaje od innych prac moich
 koleżaneks scrapek.

 Jednakże ,nie byłby ten domek 
tak ładny i przytulny gdyby 
nie podarowana część zielona 
od mojej koleżanki.
W posiadaniu jestem tylko tych pękatych
kwiatków.













Zgłaszam na wyzwanie do:
Cały domek jest tekturowy.
****
I do kolejnego Wyzwania  na
Blog Kreatywny
Świat Pasji

8 komentarzy:

  1. Piękna praca, nie mogę się napatrzeć :)

    Dziękuję za udział w sensorycznym wyzwaniu bloga Kreatywnego Świata Pasji.
    DT Domi

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutnie uroczy, zachwyca dbałość o szczegóły, firaneczki w oknach i słodkie kociaki pod okienkiem. Nie trzeba mieć dużo, żeby zrobić coś pięknego. Dziękuję za udział w wyzwaniu na Blogu Kreatywnym sklepu Świat Pasji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy domek, idealny dla małej wróżki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na Blogu Kreatywnym Świata Pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! oszałamiająca chatka :D Dachówki, trawniczek i kwiatki :D rewelacja :D
    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga Kreatywnego i sklepu Świat Pasji, pozdrawiam i życzę powodzenia - Kamila

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks very nice blog!

    OdpowiedzUsuń