Snieg

poniedziałek, 18 stycznia 2021

Świąteczny Kotek

 Miałam już karteczek nie robić.

I nie wypisywać ,bo zmęczona już jestem mocno.

Jednak chociaż karteczkę

chce i do tej koleżanki wysłać. 

Chociaż tym gestem mogę

się odwdzięczyć dobrem.

Ubolewam jednak,że nie do wszystkich 

mogę wysłać życzenia 

i okazać ❤️ serce,

tym którzy i mnie je okazali 

i okazują. 

Postaram się to zrobić w ciągu roku.

Ale wracając do rzeczy.

Moja koleżanka lubi koty 

i ma ich dwa .

Tego kota posklejałam dla niej,

jednak weny było brak. 

Dziś wzięłam do ręki kota i kilka różnych skrawków papieru i wiecie co?

,bardzo mi się podoba końcowy rezultat.

Stworzyło się coś z niczego ,ale jakie fajne!


Karteczka jednostronna ,może w przyszłym roku takie porobie. 


I przy okazji z tym lekkim i przyjemnym

wierszykiem życzę wam tego również.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz