Snieg

środa, 17 lutego 2021

Domek dla wróżek 2

 Czasem puste domki dla ptaków

zajmują  niespodziewani lokatorzy.


Dach domku dla wróżek
obkleiłam eko słomkami.
Był spory problem z ich doklejeniem,
bo żaden klej niezbyt chwytał. 

            
  
   Uwaga dużo zdjęć. 
 



    Wróżkę zaprojektowałam samodzielnie.
Wycięłam pomalowałam  skleiłam ,
ufryzowałam i ubrałam.

Z tej pracy byłam i nadal 
jestem bardzo dumna.
Ozdabia mój pokój. Obecnie stoi na oknie.
Zgłosiłam ja nawet na co miesięczny 
konkurs Agaterii ,,Fan miesiąca" 
Szczerze myślałam , że mam szanse
 coś wygrać ,że może podobać się to co zrobiłam 
jednak moja praca przeszła bez echa.
Czy było mi przykro? Byłam nie co zawiedziona.
Jednak  moje prace często nie zbudzają
 w konkursach żadnego entuzjazmu,
 więc nie próbuje już brać udziału w konkursach. 
Ten w Agaterii było ostatnią próbą.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz