Snieg

środa, 10 lutego 2021

Komplet dla przyjaciółki

 To pierwsza scrapowa praca

 z 2021 roku.

To moje Wow!

Ozdobiłam gotowe pudełko,

które dostałam z kwiatami.

Pudełko jest świetne, szkoda że

nigdzie takie nie są dostępne.

Idealne na prezenty 

i idealne do ozdabiania.


Bardzo duży kłopot miałam z doklejeniem magnesów . Ani body gel nie bardzo chciał

kleić scrapowy papier z pudełkiem 

ani introligatorski.

Męczyłam się z magnesami 6 godzin aż w końcu sprawdziła się bibułka, którą

chwycił w końcu klej i wszystko

się ładnie sklejło.


Żal by mi było nie ozdobić tego pudełka.


Gdy człowiek cieszy się z jakiejś swojej pracy ,to zaraz narobi

 jej mnóstwo zdjęć,ale chce pokazać

wam wszystkie szczegóły. 

Bo naprawdę wyszło mi świetnie! 

 



Pudełeczko z jednej strony się nie domyka,

ale to nie szkodzi.

Myślę,że i tak się spodoba.

 Zanim je ozdobiłam domykało się, 

więc chyba klej to spowodował. 

A teraz karteczka. 

Karteczka jest zrobiona z papierów

Lemoncraft-a.



Jedyny papier nie z LemonCraft
to obrazek na środku
 z różanego ogrodu .




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz