Snieg

czwartek, 12 stycznia 2023

Lubię ozdabiać

 Mam taką zasadę,jeśli nie uda mi się sprzedać kartek , to ,to co mi zostanie wysyłam przyjaciołom i bliskim. To dotyczy tych świątecznych jak i na inne okazje.

Niestety nie jestem w stanie słać do wszystkich przyjaciół upominki czy nawet życzenia choć bardzo bym chciała,bo bym musiała być bogata. 

Czasem wyśle czy zrobię coś temu a czasem tamtemu lub tamtej. 

I w tych kartkach staram się ozdabiać środek czyli rewers? Dobrze chyba piszę. 

Teraz wysłałam kartkę do Anny bez ozdabiania środka i jakoś mnie to gryzie wewnętrznie,bo wyziewa tam taka pustka. Smuteczek. No ale nawet przy dobrych chęciach  nie da się tego czasem zrobić.  Bo brak czasu,brak miejsca na stole i człowiek się spieszy by wszystko zdążyć.  






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz