Snieg

sobota, 11 lutego 2023

Na święto zakochanych

Jeszcze się nie zdecydowałam jaka będzie to kartka. 

Czy typowo walentynkowa czy żartobliwa kumpelska.

Zdecyduje w czasie pracy .


 Po tygodniu...

Pierwotnie myślałam 

o koleżeńskiej walentynce ,

nie na 14 go lutego.

Ale miałam ją podarować

w lutym .

Mam kogoś w swoim życiu komu chciałam podziękować ,

że mi pomaga i mnie rozwesela.

Jednak doszłam do wniosku ,

że mogłabym być źle zrozumiana

i to trochę infantylne .

Choć ja lubię taką trochę być, to czasem

muszę te swoje cugle

 romantyzmu ściągnąć.


Kolory tej kartki nie pasują 

na koleżeńską  kartkę ,

Tak czy siak,

mam jeszcze jedna tą parkę ,

więc spróbuję stworzyć 

pracę ,,Dobrze, że jesteś ".

Jeśli zdążę na czas.

Było by zabawnie i sympatycznie.






1 komentarz: