Snieg

środa, 26 maja 2010


Dla wszystkich mam w dzisiejszym ich dniu z najlepszymi życzeniami.
************************************************************* Ja swojej mamie dziś złożyłam tylko życzenia.Prezent dałam tydzień temu,bo nie widziałam sensu by go tyle czasu trzymać.Prawda jest taka,że nie mogłam się doczekać by mojej mamie go dać.
*************************************************************
Wczoraj miałam bardzo sympatyczny dzień.Spotkałam się z zaprzyjażnioną hafciarką.Od kilku lat Pani Jadwiga haftuje i szyje część stroju pałuckiego[jak fartuszek ,halka,czepek] na coroczny konkurs i zajmuje wysokie miejsca z czego i ja się cieszę.
Pani Jadzia pokazała mi swoje nowe hobby,ma mini zestaw do pergamano.Bardzo się ucieszyłam.Miałam okazję zobaczyć i spróbować jak się to robi. Bardzo efektowne to hobby i piękne rzeczy powstają ,ale to nie dla mnie.Jakoś do mojej duszy nie ''przemawia''ta technika.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz