Snieg

czwartek, 13 maja 2010

Elfy

A tu torebka na zakupy,którą zrobiłam dla znajomej Pani.Mam nadzieję,że ją używa .Żałuję ,że nie można z łatwością dostać takich torebek z naturalnego płótna.Wiem,zaraz napiszecie,że można takie dostać w supermarketach.Mi jednak chodzi o takie bez nadruków.


Bardzo lubię te skrzydlate zwiewne kobietki.Lubię je malować,rysować i projektować inne rzeczy z ich wizerunkiem. Podoba mi się magia i tajemniczość z nimi związaną.Czasem żałuje ,że to tylko fantazja. ;)
Tą zakładkę robiłam 12 godzin.

2 komentarze:

  1. Piękna torba. Lubię elfy, skrzaty więc tym bardziej mi się podoba!
    Ja tak torebkę bez nadruku kupiłam w Kreateri we Wrocławiu. Takie torby bawełniane czy lniane są łatwe do uszycia - spróbuj:) Służę pomocą jak coś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie mam maszyny do szycia.:(((

    OdpowiedzUsuń