Snieg

środa, 1 września 2010

Lubię

Ecial zaprosiła mnie do zabawy "Lubię"

Zasady:

Napisz, kto Cię zaprosił do zabawy.
Wymień 10 rzeczy, które lubisz.
Zaproś kolejnych 10 osób i poinformuj je w komentarzach.

To nie będzie dla mnie łatwe,wymienić tylko 10 rzeczy,które lubię.

1) lato,bo jestem zmarżluch
2) spacery ,ale nie w samotności
3) spotkania i rozmowy z przyjaciółmi i znajomymi
4) tworzenie najróżniejszych prac artystycznych
5) serfowanie po necie w poszukiwaniu różnych stron i blogów artystycznych
6) lody śmietankowe
7) niezapominajki
8) pierogi z kapusta i grzybami domowej roboty
9) kluchy z twarogiem i ze skwarkami
10) zwierzęta

Do zabawy zapraszam:
Ewik , Joanka, Lavendula
Renate ,Kasie G.
Rudlis ,Ania ,
Agnieszka , Brises,
Encza

Wczoraj naszła mnie ochota by spróbować zrobić kartkę 3D dla dziecka.Chciałam wypróbować moją pieczątkę ze scrapu.com.pl .Wykorzystałam też ćwiek serce ,oraz papiery zakupione w scrapie.
Nie będę kłamać kartka podoba mi się średnio.

2 komentarze:

  1. Dziękuję za miły komentarz i za to, że odwiedzasz mojego bloga. Dziękuję za zaproszenie do zabawy :*
    Niedługo napiszę u siebie co lubię. Muszę znaleźć tylko chwilkę czasu :)
    A i zapomniałabym.
    Śliczna karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzi8ęi za zaproszenie Lucynko! Miło mi , postaram się wywiązać z zadania.
    Przepraszam zę nic sie nei odzywam w sprawie atc- albo wakacje albo robota, ostatnio staram się nie wkręcać w wysyłane zabawy , bo mam duuuuuży problem z dotrzymaniem terminów.

    OdpowiedzUsuń