Snieg

wtorek, 14 września 2010

Pozytywne emocje mnie rozpierają

Kochane blogowiczki muszę się z Wam podzielić moją radością.Dziś postanowiłam w końcu zajrzeć ,kto na blogu scrap.com.pl wygrał candy. Powtarzałam sobie w myślach,że to nie ja i że ktoś się będzie bardzo cieszyć z wylosowania tych pięknych kwiatków.
Weszłam na blog i zaczęłam wrzeszczeć,aż mama przybiegła ,by zobaczyć co się dzieje.Dziewczyny,to ja wygrałam!!! Te piękne kwiatki ,ja! Normalnie jeszcze teraz przecieram oczy. Ostatnio mam same radości.Niedzielę miałam przecudną ,bo spędzoną z przyjaciółmi po za miastem.Wybyliśmy z miasta na caluchny dzień.Było ciepło,radośnie,po prostu rewelacyjnie. I teraz kolejna radość. I'm happy!

5 komentarzy:

  1. gratuluję! widziałam informację na blogu scrap.com.pl :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucynko, gratuluje i czekam na prace z kwatuszkami.Ciesze sie ze juz lepiej sie czujesz
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale sie ciesze, ze wygralas. Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie przeczytałam o Twoich radościach, o ich eksplozji i o wygranej- gratuluję podzielając Lucy Twoje małe szczęścia!
    Fajnie, że się dobrze czujesz, a dowiedziałam się o tym stąd, a nie z SMS-a...
    Pozdrawiam cieplutko, a dni są teraz takie słoneczne!:)))

    OdpowiedzUsuń