Snieg

sobota, 4 września 2010

Zaczyna iść nie tak...


Zaczynam się niepokoić ,już o 13 dni jestem bardzo osłabiona.To powoduje,że nie mogę siedzieć,że każdy ruch ręką bardzo mnie męczy...Chciałabym już działać;robić kartki,malować,ale przez te osłabienie wszystko idzie mi 2 razy dłużej i w dodatku się knoci.Klej nie chce schnąć,co rusz coś,albo za krotko utnę,albo wymierzę .Chciałam zrobić kartkę torebkę[leży to ''coś'' obok mnie na stole] ,ale zamiast torebki wyszła mi ala kopertka na pieniążki. Niby też dobrze,ale jednak ,to nie to co chciałam.
Męczy mnie ten mój stan.
Czy któraś z Was ma ładny szablon torebki-kartki i chciałaby się ze mną nim podzielić?
Mój dzisiejszy wytwór pokaże wam wkrótce.A tym czasem miłego weekendu.

6 komentarzy:

  1. Z wzorem na torebke Ci nie pomoge ale pochwale za to twoje piekne prace. Kon w biegu na twoim drugim blogu to moj ulubiony! Pozdrawiam xxx kasik

    OdpowiedzUsuń
  2. wysyłam pozytywne fluidy znad morza, może wzmocni Cię powiem bryzy morskiej, a kopertówka to też torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj Lucynko, wracaj do zdrowka, zycze Ci tego z calego serca.
    Jak chcesz zrobie ci szablon kartki torebki, chyba ze juz masz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem w pełni sprawną osobą ale mam inne problemy zdrowotne i podobnie mam jakiś zastój w tworzeniu czegokolwiek.Daj sobie czas;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jolu ,nie mam ,więc byłabym Ci bardzo wdzięczna.
    Monia-art zapewne masz rację,ale jestem w takich sprawach bardzo niecierpliwa.
    Dobra wiadomość w niedziele czułam się dobrze i mogłam porysować kilka godzin.:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Lucy:) będzie dobrze, musi być...Daj sobie tylko czas, bądż cierpliwa, a zobaczysz, że wkrótce WSZYSTKO PÓJDZIE TAK!:D
    Wena twórcza wraz siłami nadejdzie niespodziewanie- pozdrawiam cieplutko,wrześniowo!
    Ela

    OdpowiedzUsuń