Snieg

poniedziałek, 2 grudnia 2019

Mój pierwszy

....raz z taką pracą.
Ni to ramka, ni to loyaut.
Nie mam zbyt wielu materialow
do tworzenia loyautow, 
lub nie umiem korzystać z tego co mam
by to pięknie zestawić
 jestem pełna zapału i poczyniłam
pewne kroki by przestać się bać
tak bardzo tej techniki.
To jest mixmediowa ramka
 na zdjęcie.
Zdjęcie można bez problemu wsunąć 
pod ozdoby.

 Nie mając mgiełki musiałam sobie z tym problemem jakoś poradzić.
Myślałam jak ten Kubuś Puchatek ,
pukając się po łebku ponad tydzień
i wypukałam 😆 

Zgłaszam pracę na wyzwanie ,
choć nie wiem czy się kwalifikuje ,
bo i ma złoty kolor .
Teraz żałuję , że nie mam perłowej 
farby w proszku w kolorze czerwieni
a tylko złoto fioletową.
Złotego dodałam troszkę by pracę trochę ocieplić. 
Głupio też mi , że nie ma tu żadnego 
papierka z Lemoncraft. Tak po prostu wyszło


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz